عصبانیت سایت جوبه سهدانی از مصاحبه عودل فرداسی پور با همین شجریان


آفتاب نیوز :

این سایت نوشت: اودل فرداسی پور که همیشه پشت سر ورزش ایران بوده، این روزها باید دست هر سلبریتی را بپیوندد تا با حضور در 360 فوتبال از غم فراموشی رهایی یابد. برنامه

اوایل فروردین ماه سال جاری در حین گفت و گو با علی ریزو جهانبخش در حال تحقیق و بازجویی از او بود که حالا سعی دارد چهره های سرشناس از هر حوزه ای را وارد برنامه خود کند و از آنها به عنوان وسیله ای برای احیای آبروی خود استفاده کند و البته ، به این ترتیب ، فرقی نمی کند آن فرد با فوتبال مرتبط باشد یا نه!

10 مرداد ماه پژمون جمشدی مهمان برنامه اول فرداسی پور بود و حالا بعد از گذشت بیش از یک ماه، تهیه کننده «فوتبال 360» از مصاحبه خود با همایون شجریان خبر داد. انتخابی که حتی صدای بینندگان این برنامه را هم درآورد و یکی از بینندگان در قسمت نظرات نوشت: «نمیدونم چی بگم این برنامه ورزشیه یا ترانه؟ این یک برنامه ورزشی است نه اینکه شما بروید با دوستانتان جمع شوید و برنامه ریزی کنید، حالا شجریان مربوط به کدام رشته ورزشی است، خوانندگی هم ورزش است و ما نمی دانیم؟».

انتخاب شجریان برای مصاحبه در نگاه اول عجیب به نظر می رسد. اما حقیقت تلخی فاش شد. اودل فرداسی پور که با بازگشت به عرصه برنامه سازی برای فوتبال ایران فکر می کرد گوی سبقت بهترین برنامه فوتبال را می رباید، حالا بعد از دو سال با آمار 500 هزار نفری نصب این برنامه دست و پنجه نرم می کند. فضا اتفاقی که باعث شد اودل فرداسی پور یک روز به عنوان بازجویی مقابل کاپیتان تیم ملی بنشیند و روز بعد یک هنرمند را به برنامه خود دعوت کند تا تعداد بینندگان برنامه بیشتر شود. .

حالا بعد از دعوت همایون شجریان به برنامه 360 فوتبال، چیز عجیبی در مورد اودل فرداسی پور وجود ندارد و شاید برنامه کودک یا مراسم عروسی را به برنامه خود اضافه کند تا بیشتر دیده شود.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما