سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

در این زمینه دو مفهوم کلیدی به نام های سئو خارجی و سئو داخلی وجود دارد. همانطور که از نام آن ها پیداست یکی در مورد بهینه سازی وبسایت خارج از خود سایت (Off Page SEO) و یگری بهینه سازی و بهبود عملکرد آن (On Page SEO) می باشد. یکی از نکات مهم در لینک سازی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است که باعث رشد شبکه شما و جذب بازدید‌کنندگان جدید و بیشتر می‌شود. همچنین اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند و  ارجاع به سایت سبب بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو کمک کند. بستر آنلاین این امکان را برای هر کسب و کاری فراهم آورده تا بتوانند در فضای اینترنت شروع به تولید محتوا و خرید و فروش کنند. در واقع هر فردی با هر تخصصی می‌تواند در این بازار آنلاین جایگاه خود را با شناخت بهترین روش‌های تبلیغ پیدا کرده و به کسب درآمد بپردازد.

البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در سئو و بهینه سازی سایت، لینک سازی خارجی است. شما از طریق دریافت لینک از دیگر سایت ها می توانید کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید. البته هر کاری قاعده خاص خود را دارد و باید بدانید که لینک سازی خارجی می بایست در چه زمانی و با چه شرایطی انجام شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم.

متخصصان سئو، استراتژی لینکسازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. از دیگر بخش‌های خدمات سئو تحقیق کلمات کلیدی یا Keyword Research بوده که در طی این فرآیند تمامی کلمات کلیدی پر طرفداری که توسط کاربران هدف تایپ شده شناسایی خواهند شد. در نهایت، لیستی از کلمات کلیدی مذکور جمع‌آوری شده و بر اساس یک استراتژی مشخص در محتواهای سایت با هدف افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو نظیر گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرند. تیم تاپ وردپرس بر اساس نوع فعالیت وب سایت شما لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را شناسایی کرده و با تحلیل، مقایسه و اولویت‌بندی برترین کلیدواژه‌ها از آن‌ها بهره می‌برد.

اما بک لینک های مرتبط با حوزه کاری بهتر است که بیشتر باشند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. ما در اولین قدم پیشنهادی که به شما می دهیم این است که، لینکسازی را برای سایت، خودتان انجام دهید زیرا با شرکت در دوره آموزش لینک سازی خارجی تمامی قواعد و اصول لینکسازی را یاد گرفته و می توانید به راحتی پروژه سایت خودتان را بدون هزینه انجام دهید. Pbn ها یک نوع لینک خارجی هستند که دارای قدرت بسیار بالا و زیادی می باشند.

در بسیاری از موارد ساخت بک لینک در سایت‌های اشتراکی ویدئو یکی از بهترین راه‌های لینک سازی می‌باشد که وب سایت‌ها از این روش می‌توانند تعداد بسیار زیادی بک لینک در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. با استفاده از این راهکارها و بهینه‌سازی سئو خارجی، می‌توان به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر و جذب مخاطبان جدید در سراسر جهان کمک کرد. جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی با فعالیت در این حوزه به درآمدهای عالی و باورنکردنی دست پیدا کنید. با توجه به فعالیت و اطلاعات ما در مورد افرادی که در حوزه لینک خارجی به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنند، بسیار اندک هستند، پس برای شما فرصت بسیار مناسب و عالی است تا بتوانید بازار کار این حوزه را در اختیار خود بگیرید. فقط کافی است تا این تخصص را به صورت حرفه ای آموزش ببینید که ما در این آموزش لینک سازی خارجی از 0 تا 100 بک لینک را به شما توضیح داده ایم.

تحقیق کلمات کلیدی در خدمات سئو تنها روش اصولی بوده که می‌توان با استفاده از آن متوجه شد کاربران هدف در موتورهای جست‌وجو به دنبال چه هستند. نگارش و انتشار چنین محتواهایی که بر پایه کلمات کلیدی مناسب نباشد، تنها وقت و انرژی شما را گرفته و فاقد هرگونه ارزش است. پس از این که SEO کار خود را در جهت بهبود رتبه‌بندی سایت‌ در نتایج جست‌وجوی طبیعی آغاز کرد، برای برداشتن گام بعدی لازم است که فرد از دانش و تجربه کافی برای ادامه راه برخوردار باشد. یکی از اقدامات سازنده شرکت سئو در این مورد این است که اقدام به برگزاری وبینارهای مختلف کنید.

اصول و قواعد لینک سازی خارجی

بدون برنامه، بدون صبر و بدون هزینه پیشنهاد میکنیم از انجام سئو صرف نظر کنید. مواردی همچون افزایش فروش، افزایش تماس های تلفنی مشتریان و… خارج از وظایف تیم سئو بوده و به تیم مارکتینگ مجموعه شما ارتباط داره. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند. برای مثال، یک بک لینک از یک وب سایت بسیار معتبر مانند دیجی کالا یا بی بی سی ، حتی از صدها بک لینک از وب سایت های اسپم و با کیفیت پایین، «اعتبار و ارزش» بالاتری خواهد داشت. شما برای لینک سازی خارجی و استفاده از بک لینک، باید از منابع مورد اعتماد و معتبر استفاده کنید.

اگر به صورت اصولی و درست انجام شود و لینک سازی به صورت اسپم صورت نگیرد، هرگز پنالتی نخواهید شد. داخل این دوره آموزشی ما به طبیعی ترین حالت ممکن لینک سازی را به شما آموزش خواهیم داد. گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک ‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است. اما اگر تاریخ ثبت دامنه را در نظر بگیریم 15 سپتامبر روز تولدش می باشد. الان که این محتوا را مینویسم در سال 2023 هستیم و گوگل دیگر آن کودک بی تجربه نیست که براحتی بتوان با تغییر چند انکرتکست و چندین نوع بک لینک مختلف سرش کلاه بزاریم. اما تا زمانی که محتواهای شما را کسی مصرف نکند محتوایتان راه به جایی نمی برد چون کمتر کسی آن را می بیند.

این نوع سفارش برای زمانیست که تنها قصد دارید موارد داخلی و محتوایی سایت خودتون رو به یک تیم سئو بسپارید. این بخش شامل تحقیق کلمات کلیدی، تفکیک یا ادغام صفحات، تولید محتوا، بروزرسانی محتوا، لینک سازی های داخلی و… هست. در این خصوص خدماتی همچون سفارش تولید محتوا توسط نشونت ارائه شده که می تونید محتواهای سایت خودتون رو به تیم محتوای نشونت بسپارید. بک لینک یا لینک خارجی، لینکی است که در یک سایت دیگر قرار می گیرد و به صفحه سایت شما اشاره می کند. همچنین اگر در سایت خودتان، لینکی قرار دهید که به یک سایت دیگر اشاره می کند، یک لینک خارجی برای آن سایت محسوب می شود. خرید بک لینک یکی از روش هایی است که می توانید با آن، از سایت های دیگر لینک دریافت کنید.

لینک سازی در این گونه وبسایت ها نه تنها هیچ اعتبار و ارزشی به سایت شما منتقل نمیکند، بلکه به سئوی سایت شما آسیب هم میزند. Mozbar ابزاری است که میتوانید با آن میزان دامین آتوریتی و پیج اتوریتی وبسایتی که درآن لینک میسازید را  بسنجید و از اسپم بودن آن ها مطمئن شوید. از طرفی دیگر، لینک نوفالو برعکس لینک فالو است و از آن اعتباری به صفحه سایت شما منتقل نمیشود. در واقع این تگ مانع از دنبال کردن محتوای لینک شما توسط موتورهای جستجو میشود.

ممکن است کلمه کلیدی مورد نظر شما مترادفی داشته باشد که کاربر آن را جستجو کند، ولی محتوای شما جوابگوی نیازش باشد. بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی مترادف و متنوعی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در رتبه بندی گوگل به دست بیاورید. در بحث لینک سازی خارجی، شما به موضوع بک لینک های فالو و نوفالو برخورد خواهید کرد و قطعا به تعداد دفعات خیلی زیادی این کلمات را خواهید شنید.

استراتژی لینک سازی خارجی چیست؟

از این طریق می‌توانید بفهمید که آن‌ها از کدام منابع لینک‌های خارجی استفاده کرده‌اند و شما نیز از همان‌ها استفاده کنید. می‌توانید پاسخ سوالاتی که مطرح شده را در یک مطلب در سایت خود توضیح داده و لینک آن را در فروم قرار دهید. بدین شکل کلیک و ترافیک از بک‌لینک خود خواهید داشت و این قدرت بک‌لینک شما را بهبود می‌‌بخشد. برخی از فروم‌ها تنها درصورتی لینک‌ها را نمایش می‌دهند که در آن سایت حساب کاربری داشته باشید و وارد آن شده باشید. در اینگونه فروم‌ها نمی‌توان لینک سازی انجام داد و به درد ما نمی‌خورد.

اما آن چه که اهمیت دارد تنها نحوه انتشار و نگارش محتوا نیست، بلکه تمامی محتواهای منتشر شده به آپدیت نیاز دارند. به روز رسانی محتوای وب سایت تأثیر بسیار زیادی بر سئو خواهد داشت؛ به ویژه اگر مدت زمان زیادی از انتشار محتوا گذشته باشد. تهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای و منظم از عملکرد و ترافیک وبسایت،
رتبه‌بندی در موتورهای جستجو، و سایر معیارهای کلیدی به منظور بررسی و
پیگیری پیشرفت‌ها و تعیین استراتژی‌های بهبود. سئو فنی سایت، همانطور که از نامش پیداست، مجموعه ای از فعالیت ها و عملیات است که بر روی ساختار فنی سایت اجرا می شوند.

در صورتی که اگر برند سازی سایت ، بدرستی انجام شده باشد گوگل و سایر موتورهای جستجو بدون در نظر گرفتن امر و اعتبار سایر سایت های قدیمی ، سایت شما را در صفحه اول جستجو های کاربران قرار خواهد داد. بهینه‌سازی وب سایت شامل موارد مختلفی می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، سئو کردن ساختار سایت است. بهینه‌سازی ساختار وب سایت از جمله خدمات سئو محسوب شده که در طی آن تیم سئو اقدام به ایجاد یک ساختار سلسله مراتبی و منطقی کرده و از لینک‌های داخلی مناسب و بهینه برای بهبود تجربه کاربری و ایندکس‌پذیری سایت توسط موتورهای جست‌وجو بهره می‌برد. سئو خارجی یا Off-page SEO یکی از خدمات مهم و پایه‌ای در حوزه سئو است. با استفاده از خدمات سئو خارجی، می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود در نتایج موتورهای جستجویی مانند گوگل برسید. با این خدمات حرفه‌ای و قدرتمند، می‌توانید وب‌سایت خود را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی قرار داده و اعتبار برند و سایت خود را بالا ببرید.

البته سایت‌هایی وجود دارند که حالت دایره المعارف دارند و موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند؛ اما اگر قصد دارید این گونه سایت‌ها را انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده کنید، بهتر است از بالا بودن امتیازشان مطمئن باشید. یکی از راه های که گوگل موضوع سایت شما را درک می‌کند، انکرتکست ها هنگام لینک سازی داخلی و خارجی هستند،پیشنهادی که داریم قبل از شروع لینک سازی حتما با یک مختصص مشاوره داشته باشید. عیب یابی سئو خارجی به مجموعه فرآیندهایی اطلاق می‌شود که برای پیدا کردن و رفع مشکلات سئو خارجی سایت، انجام می‌شود. در عمل شامل بررسی عواملی مانند لینک‌های ورودی و چگونگی لینک سازی ها می شود.

  • در نظر داشته باشید که طراحی کامل یک استراتژی لینک سازی خارجی کاری زمان بر است در این مقاله هدف ما آشنایی شما با روش طراحی این استراتژی بود.
  • حتی در موضوع لینک بیلدینگ هم این موضوع صدق می کند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود روش های جدیدی را در لینک سازی خلق کنید.
  • اما در مجموع هزینه سئو در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات به مراتب به صرفه‌تر است.
  • همچنین، باید به یاد داشته باشید که تعداد لینک‌های خارجی نیز مهم است و باید در حد معقولی باشد؛ زیرا اگر تعداد لینک‌های خارجی بیش از حد باشد، ممکن است به جای بهبود رتبه سایت شما، منجر به کاهش آن شود.
  • علاوه بر این، امکان به روزرسانی سئوی داخل صفحه، دریافت پیوندهای معتبر جدید، بهینه‌سازی تصاویر و ویدیوهای جدید برای پست‌های قدیمی، ویرایش اشتباهات چاپی و بهبود خوانایی متن، به روز رسانی تاریخ پست‌های قدیمی و… وجود خواهد داشت.

اگر میخواهید یک لینکسازی اصولی انجام شود و گوگل هیچ گونه شک و شبهای به سایت شما نداشته باشد، بهتر است قضیه لینک سازی را چند ماه بعد از راه اندازی سایت آغاز کنید، اگرچه شما میتوانید از روز اول نیز لینک سازی انجام دهید. لینک سازی برای وبسایت از آن جا که بسیار حساس بوده و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، عواقب خوبی نخواهد داشت. در این مقاله آموزشی قصد داریم صفر تا صد اصول لینک سازی خارجی را با هم بررسی کنیم. برای مثال اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت داشته باشید و ما از سایت seoedu به شما یک لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما بدهیم، شما یک عدد بک لینک از وبسایت ما دریافت کرده اید. در این دوره با کمترین هزینه و با کمک مدرسی با اخلاق و پرانرژی بهترین ایده‌ها را دریافت می‌کنیم و به موفقیتمان در مسیر لینک سازی خارجی بسیار امیدوار می‌شویم.

افزایش اعتبار و ارزش سایت

بهتر است بدانید که خرید بک لینک یا فروش آن برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ زیرا گوگل به حقوق کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد تنها محتواهای خوب در دسترس باشند و وقت کاربران هدر نرود. با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود.

شبکه‌های اجتماعی و فروم‌ها به عنوان منابعی برای ارتباط و تعامل با کاربران در سراسر جهان، می‌توانند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر کمک کنند. شرکت در فروم‌های مرتبط با صنعت و محصولات شما، می‌تواند به بهبود شناسایی برند و افزایش ترافیک وب سایت شما در کشورهای دیگر کمک کند. سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو یک اصطلاح مهم در زمینه فعالیت هایی که همه در مورد بهبود رتبه وب سایت ها در نتایج موتورهای جستجو هستند، می باشد.

در این مقاله به شما تکنیک‌هایی را می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید سایت خود را همانند بمب منفجر کنید و در سئو سروصدا راه بیندازید. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با فرایند لینک سازی، مقاله لینک سازی چیست؟ راهنمای کامل لینک بیلدینگ ۲۰۲۳ را مطالعه بفرمایید. لینکی که از یک سایت به سایتی جداگانه اشاره می کند، لینک یا پیوند خارجی نامیده می شود. به عبارت ساده تر، اگر وب سایتی به وب سایت شما لینک می دهد، به عنوان لینک یا پیوند خارجی شناخته می شود.

  • مثلا فقط روزهای جمعه را به لینک سازی اختصاص بدیم یا سر یک ساعت مشخص برای وبسایت خود لینک بسازیم.
  • بهتر است بدانید که گوگل از لینک‌سازی خارجی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی کیفیت و اعتبار سایت ها استفاده می‌کند.
  • همچنین این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید رقیبان شما دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهند.
  • من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید.

همانطور که قبلا صحبت کردیم بک لینک ها از دید گوگل نشان دهنده کیفیت و ارزشمند بودن سایت هستند و این مهم است که سایت شما از سایت های مرتبط در کلمات مرتبط لینک
بگیرد. وقتی یک سایت مرتبط با دامنه قدرتمند به شما لینک می دهد خیلی بیشتر از آنچه فکر کنید در روند کاری تان تاثیر دارد. برایان دین بیش از یک میلیون نتیجه جستجو را تجزیه و تحلیل نمود و در نهایت اعلام کرد بک لینک ها همچنان به عنوان یکی از
شاخص ترین موارد در رتبه بندی گوگل محسوب می شوند. سئو خارجی به عنوان یکی از راه‌های مهم در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها در دنیای امروز به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند، سئو خارجی به عنوان راهی برای جذب مخاطبان جدید و افزایش ترافیک وب‌سایت در کشورهای دیگر، بسیار مهم است.

معیار بالا برای دامنه کلی وبسایت است.اما Page Authority برای اعتبار یک صفحه از دامنه کلی وبسایت است که به صورت کمی بین ١ تا ١٠٠ اندازه گیری میشود. رپورتاژ اگهی به معنای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین است. در این روش تبلیغاتی، آگهی شما در قالب یک متن کوتاه یا یک بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین، به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه مشخصی، منتشر می‌شود.

بطوریکه بعد از هر بار تولید محتوا و ایجاد صفحه جدید برای سایت ، می بایست نقشه سایت بروز رسانی شود. برای اینکه این صفحه دیده بشه ، از تمامی تکنیک های سئو برای افزایش بازدید سایت ، استفاده شده است . حتی در موضوع لینک بیلدینگ هم این موضوع صدق می کند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود روش های جدیدی را در لینک سازی خلق کنید. بک لینک های نوع پروفایلی، کامنتی و فرومی و انجمنی و … کاملا واضح و مشخص هستند و دیگر نیازی نیست درمورد آن ها به شما توضیحاتی را اعلام کنیم.

رپورتاژ آگهی یکی از رایج ترین شیوه های گرفتن بک لینک برای وبسایت است. رپورتاژ آگهی اگر در وبسایت های معتبر و با تگ فالو انجام شود به بهبود اعتبار وبسایت بسیار کمک میکند سفارش بک لینک و روی رتبه بندی وبسایت به شدت تاثیر گذار خواهد بود. علاوه به افزایش اعتبار سایت از دید موتورهای جستجو، به افزایش کلیک و ترافیک غیر ارگانیک سایت نیز بسیار کمک میکند.

  • یکی از فاکتورهای کلیدی و طلایی در موفقیت هر کسب و کار اینترنتی، داشتن یک وب سایت بهینه شده است.
  • خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند.
  • هر یک از پلتفرم‌های آنلاین برای بقا به کاربران متعدد و کاربران به تولیدکنندگان محتوا نیاز دارند؛ به عنوان مثال شبکه اجتماعی اینستاگرام را در نظر بگیرید.
  • اما تا زمانی که محتواهای شما را کسی مصرف نکند محتوایتان راه به جایی نمی برد چون کمتر کسی آن را می بیند.

اما اینکه چگونه برنامه و استراتژی لینک سازی تدوین و اجرا می شود در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت بهبود می‌یابد. در نتیجه می‌توان گفت که در صفحات نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید و همین باعث گسترش کسب‌وکار شما می‌شود. یکی دیگر از روش‌های انجام لینک سازی خارجی، گذاشتن کامنت برای سایت‌های مختلف است. برخی از سایت‌ها در قسمت کامنت، آدرس سایت را می‌پذیرند و نام شما را به آن آدرس پیوند می‌دهند، پس می‌توانید بجای نام خود از انکرتکست مدنظرتان استفاده کنید.

افزونه‌ی Yoast SEO ترجیح می‌دهد که پیوندهای فالو را در بین لینک­های خارجی شما ببیند. به همین دلیل برای دریافت چراغ سبز باید حداقل یک پیوند فالو به پست خود اضافه کنید. اگر شما عمداً لینک های نوفالو را به پست خود اضافه کرده‌اید، Yoast SEO به شما چراغ نارنجی رنگ نشان می­‌دهد. در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند. شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید.

شما می توانید این کار را با توجه به شرایط کسب و کار در فضاهای مختلفی که در ادامه می آوریم، انجام دهید. با توجه به اینکه بک لینک های ساخته شده به سایت شما ارجاع داده میشوند، باید محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع خود داشته باشد. محتوای مناسب با کلمات کلیدی استفاده شده در جستجوها و ارائه محتوای مناسب برای کاربران، سبب بهبود کیفیت بک لینک ها و در نهایت انتقال ارزش و رتبه سایت شما در نتایج جستجو می‌شود.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما