اسرائیل سفیر روسیه را احضار کرد


آفتاب نیوز :

پیشتر وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده بود که در جریان سفر هیئت حماس به مسکو رایزنی هایی در خصوص «آزادی گروگان ها» و اخراج اتباع روسیه و سایر کشورهای خارجی از غزه انجام شده است.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه روسیه، مسکو در این دیدار بر موضع خود در خصوص تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال 1967 با قدس شرقی پایتخت این کشور تاکید کرد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه تایید کرد که هیئتی از حماس به مسکو سفر کرده است. این سفر خشم مقامات صهیونیستی را برانگیخت.

خبرگزاری ریانووستی پیشتر گزارش داده بود که موسی ابومرزوق در سفر به مسکو مسئولیت این هیئت را بر عهده خواهد داشت.

این دیدار زمانی انجام شد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حموس) از موضع روسیه و چین در شورای امنیت و خنثی سازی قطعنامه آمریکا در حمایت از صهیونیسم تمجید کرد. رژیم موقت

پیش از این نیز هیئت آمریکایی در سازمان ملل پیش نویس قطعنامه ای را به شورای امنیت ارائه کرده بود که در آن عملیات «طوفان اقصی» حماس محکوم شده و از ادامه حملات وحشیانه رژیم قاتل صهیونیستی به نوار غزه حمایت می شود. .

این قطعنامه مورد تایید چین و روسیه در شورای امنیت قرار نگرفت. آمریکا قطعنامه پیشنهادی روسیه برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را وتو کرد.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما