آرمیتا گراوند درگذشت


آفتاب نیوز :

خبرگزاری ایسنا نوشت: صبح روز ۱۸ مهرماه، آرمیتا گراوند با دوستانش قصد داشت سوار واگن مترو شود که ناگهان با کاهش فشار مواجه شد و تعادل خود را از دست داد.

شدت برخورد به حدی بود که وی دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از امدادرسانی چند تن از شهروندان، پرسنل مترو و اورژانس برای ادامه اقدامات درمانی به نزدیکترین بیمارستان تخصصی اعزام شد. آسیب مغزی باعث شد مقتول مدتی در کما بماند و متاسفانه دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان، آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون دچار سقوط، آسیب مغزی و سپس تشنج، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شد.

آرمیتا گراوند اهل کرمانشاه و دانش آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی آروا الوگی منطقه 11 تهران است.

مسعود درشتی مدیر شرکت بهره برداری مترو در خصوص این حادثه گفت: روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۷ صبح دانشجویی ۱۶ ساله در خط ۴ ایستگاه مترو میدان شهدا وارد قطار شد. و به دلیل فشار خون پایین از بین رفت.» به گفته والدینش، او پس از غش روی زمین افتاده و به سرش برخورد کرده است. خانواده وی می گویند که این فیلم ها را دیده اند و هیچ عامل دیگری در فیلم های مربوط به این حادثه ندیده اند. پس از این اتفاق او به بیمارستان منتقل شد و خانواده اش از مردم خواستند برای سلامتی او دعا کنند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما