جنگ بین مدیران استهلال روز جدیدی را رقم زد

اصغر هجیلو بازیکن و مربی سابق «استقلال» که اکنون ریاست آکادمی این باشگاه را برعهده دارد به شدت از کاظم اولیالی انتقاد کرد و مدعی شد که او می خواهد آکادمی «استقلال» را در اختیار بگیرد. در همین راستا با اولیا هم صحبت کردیم که به این مدیر مستقل فرصت دفاع داد.

آقای حاجیلو در مورد ماجرای سبو شهبوزیان خیلی از شما انتقاد کرده است، بحث شهبوزیان و حاجیلو به شخص من ربطی ندارد، بلکه فقط مسائل حقوقی را مطرح کردم و دلم برای استقلال می سوزد. حاجیلو گمراه است و احساس می کند که عده ای می خواهند جای او را بگیرند، در صورتی که من به شخصه هرگز چشمی به مواضع استهلال ندارم. من هرگز در زندگی ام پاسخی برای چنین استدلال های احمقانه و احمقانه ای ندارم. من هیچ اطلاعاتی دریافت نکرده ام و به کسی چای نریخته ام. در مجموع این بحث ها در شرایط فعلی استقلال کاملا بی ربط است. عقل سلیم حکم می کند که فعلا وارد این گونه بحث ها نشم. ماجرای شهبازیان و ماجرای آکادمی توسط مدیرعامل باشگاه استقلال بررسی و حل می شود، اما نمی دانم چرا حاجیلو احساس فریب و تهدید کرد. می خواهم بگویم که پاسخ …

وی همچنین به برنامه قرارداد 5 ساله آکادمی در قالب شرکت ایثارگران استهلال اشاره کرد و گفت: این شرکت یک شرکت کاملا قانونی است که طبق قوانین کشور ثبت و اداره می شود. این شرکت مدیری دارد و اعضای هیئت مدیره آن همگی از بزرگان استقلال هستند از آقای جباری گرفته تا نصرالله عبدالله، پرویز مظلومی و علی سامره که اکنون سرپرست این تیم است. شرکت پیشکسوتان استقلال کار خود را در قالب پرونده های حقوقی انجام می دهد و همواره در طول مدت هر مدیری برای کمک به استقلال برنامه ارائه می دهد و در صورت تمایل به مدیران مشاوره می دهد. این موضوع اصلا غیرقانونی نیست و در زمان مدیران قبلی این اتفاق افتاده است. وقتی آقایان از ما مشاوره می خواهند، صادقانه و بدون چشمداشت مالی صحبت می کنیم و برنامه های خود را ارائه می دهیم، اما اینکه چقدر استفاده می شود یا خیر، به مدیریت باشگاه بستگی دارد. استقلال خانه من است، آیا باید نسبت به آن بی تفاوت باشم؟

چرا آکادمی استقلال در سال های اخیر به محل و موضوع اختلاف نظر بازیکنان استقلال تبدیل شده است، زیرا ساختار درستی در روند مالکیت باشگاه ما حاکم نبوده و همچنان در مسائل مدیریتی کمبودهایی داریم که باید اصلاح شود. وقتی ساختار درست نباشد، افرادی که آن را دریافت می کنند به دلایلی با دیگران برخورد می کنند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما